Do it like this

gdhajdhsdakddkjdaldjkdjljajdkjskadjasdjksdjkldjadkask..osv.. :s hahaha
ASSÅ SHIIET..idag när jag vaknade så såg jag en panda under mitt "data bord" jag tp: SHIIIIT!!! AMAJGAD!..den tp hoppade upp i min säng sen så jag fick PANIK..och sen blev den rosa? Och då var de it läskigt längre, så jag krama den men den bet mej ='''( då blev jag rädd och sprang till köket och den följde efter!! Sen så gick den in i våran frys och åt upp alla kakor..DUMPANDA!  men jag fick ha kvar en :') snelpanda dehn! men dom andra tog den..jag kallar han för Kåkki. HAHAHAHA..oj, jag ljuger inte ens lite? :$




Nu ska ja va lite seriös, idag har jag it gjort nåå! Elr skola -.- men det är så träkiiigt..imorrn ska jag kanske vara med agnes =))))<3
Har tp inge mer å skriva..så cejja! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback