JUUUL ÄR KUUL !

Har jag bloggat sen jul? Jag tror det..orkar inte kolla..hahahaha.. men jag ska vara lite dum: jag orkar inte säga vad jag fått i julklapp..hehe..eller en sak:
 en MOBIL :D ;)
sen så har ja fått massa mer...
men ja orkar it säga allt -.- HÖPP HÖPP.
Idag så var ja på stan, ja fick Björn Borg skor :D
 och så igår såg jag harry potter och då fick jag "jeggings" från Cubus.
dom är aaas sköna å snygga (y)

kan ta nån bild om ja orkar, men våran data där man lägger in alla bilder är PAJJJJ..
å vi skulle he in den på lagning idag men han som jobba där sa att man skulle laga den själv tp?
 eeeh..okej..alla är inte DATAGEEKS.
 haha näe, men man skulle göra nå sen trorja man fick lämna in den.
 kmr it ihåg.
btw,
 imorrn å på söndag äre fotbollsträning för den 8 januari har vi 5 mamma cup i Arcus på konstgräs,
 INNE. höhö, tp ändå liite kul
å vilma ska börja fotboll igen :d HIHIHI..
 BOSBOS.

Men nu har ja varit en snelis som gjorde ett LÅÅÅNGT inlägg !

Dagens outfit, haha



Man ser ju verkligen vilka kläder jag har :)) hihi
Ajja

Jeans - Cubus
Tröja - Intersport (finns inte kvar trorja, köpte den tp för gaanska länge sen)
Sockar - ingen aning :s i dont care..



PUSSHEEEEEEJJ, haha ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback