HEEEEEEEJJJJJJ!

Förlååt att jag it bloggat! Men jag har varit med Cornelia igår och idag! Så jag orkade inte blogga..^^
Igår var jag och Cornelia på stan men jag köpte inget för..nu ska jag säga grejen! JAG OCH AGNES SKA TILL STOCKHOLM!! :D :D :D YYYYYYYYYYEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! Lääääängtar så gryyyymt mycket! Ni som bor i Stockholm typ: Jaha? Och? Men vi här i Norr säger: YEEEEEEEEEEES!!! :D
Hahahaha, ååååh! Det kommer bli bäst! ♥
Okej, nu ska jag säga varför jag inte köpte något - jag ska ju såklart spara pengar till Sthlm! ;)
Hehe..

Ajja, nu orkar jag inte skriva något mer!
Herrå!

(Förlåt för att jag dampa så mycket..hehe)



Förra gången jag var i Sthlm såg vi på Lets dance :)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Snälla hjälp mig att välja mina klänningar, det enda du behöver göra e att skriva ner nr på de finaste bilderna! :).. Skulle bli jätteglad om du säger din åsikt/ Kram! :)



--> http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/2010/november/ska-bestalla-klanningar-hjalp-mig-att-valja.html

2010-11-07 @ 16:11:17 / URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback