ojojoj

Har "glömt" att blogga, förlåt! Jaja, nu skriver jag iaf. Så länge var jag inte borta ;)
Idag har jag tråkat på skolan, skojjsigt! Fast ne. Vi hade gympa (dagens enda roliga grej hittills) och sen efter ska man ju duscha och då när jag skulle fixa min bena förstörde jag den så nu är den as ful, men jag ska fixa den sen, haha. Ikväll ska jag försöka tvinga pappa att följa ut och springa (som han bara vill när inte jag har tid, ahaha) Och om han säger nej så ja..då blir jag ledsen :( Haha.

I helgen så ska kanske bästaste Agens sova hära om det går för henne♥ Hoppas!!
Och på söndag har jag yoga, asså det borde vara på en vardag, på helgen vill man ju ha ledigt, hehe..

OJOJOJ! Shit, vad mycket jag skrev (stolt)

Cya



HAHAHHAHAH, AS GAMMAL BILD PÅ MEJ OCH AGNES, HAHAHAHA OMG *ASG* OKEJ, DEN ÄR INTE SÅ GAMMAL MEN TYP 4 MÅNADER OCH DET ÄR GAMMALT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback