Catch me if u can!

Hade skit kul igår med Agnes!♥ Först for jag till henne på morgonen ju, eller ja..kring kanske halv 12 och så var vi hos henne ett tag och sen gick vi till statoil och köpte glass, ohyeah! Sen gick vi hem till henne och snacka och sånt och sen kom det massa till Agnes och..haha! Det var något fail. Sen så fixade vi oss och for till stan och sånt. Trodde typ att jag skulle köpa massa men det blev bara en tröja från BikBok, aja.. Sen så var vi med några och sen for jag och Agnes till henne och hämta hennes grejer och tog bussen hem till mig, vi satt typ och väntade i bussen 20 minuter! Och sen när vi kom hem till mig så typ prata vi och hade mys :) Sen så helt plötsligt blev vi as rädda för vi typ trodde det var nån gubbe utanför mitt fönster och sen såg vi att fönstret inte var helt stängt så vi typ fick panik och vågade inte ens stänga det för då trodde vi typ att nån skulle öppna fönstret utifrån och ja..hehe! Men det var scary. Sen idag gick vi till statoil (fast i Nif) och köpte ÅRETS FÖRSTA mjukglass och omb så gott det var!!! Fast bieberguud, nu orkar jag inte skriva mer! Det tog lång tid.
XOXO



Älska mjukglass!


Kommentarer
Postat av: Asbjornsophia

I like this site. Keep it up!

2011-07-11 @ 10:25:59 / URL: http://asbjornsophia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback