Kusinerna is gone..

Men tjenis!
Nu har kusinerna åkt tillbaka till Örebro, det känns sjukt tomt och det kommer säkert dröja as länge tills vi ses nästa gång, det är ju 93 mil mellan oss. Aja, nu är vi hos farmor och farfar och ja, typ är här.. :P Och sen kring ett ska vi fara till mormor och äta upp resterna från igår, alltså påskmaten! JUSTE, jag har ju inte ens sagt det, GLAD PÅSK!♥

I påskpresent fick jag och Selma presentkort på Cubus och sen massa godis såklart, h3h3, jag har redan ätit upp allt.. Fast vem kan motstå godis?! Och sen imorgon ska jag kanske vara med bästaste Agnes! Gud vad jag saknat henne, känns som typ 3 år sen vi var med varann men det var typ bara 2 och en halv veckan sen eller nå. Hihi

Kraaaaaaaaaaaam!



Yay, jag nu!


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - Kul att du vill vara med! Meddelar när vinnarna är uppe på bloggen ikväll :) Vad händer hos dig då?

2011-04-24 @ 13:14:19 / URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

Glad påsk till dig med :)

2011-04-24 @ 14:29:02 / URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback