Fader Abraham :***

Hallö, tänkte skriva litteglann vad jag.. gjort?
Okey, i typ förrgår så var jag med Cornelia, sen så sov jag där. Vi målade varandras naglar och tånaglar, HAHA! Sen skulle vi fara ut nånstans och då såg vi typ moln (okej..dimma) som var as lågt ner och då gick vi typ till dom och tog söta bilder. Sen fick vi typ panik för att vi såg nån bil, haha.. ingen kommentar..

Sen dagen efter så var jag med Cornelia till typ.. 3/4? Sen for jag hem och åt middag, sen efter ett tag for jag med Vilma, Emilia och Cornelia till träningen, fast Cornelia och Emilia cyklade as söligt. Haha..

Och idag.. har jag typ inte gjort nå? Först på morgonen vaknade jag typ 8 (!!!!!!) för det var typ nå gubbar eller nå som började borra under vårt hus med nån maskin som lät jätte högt ): Sen varje gång jag somna om så starta dom den där maskin grejen igen, fatta damp jag fick! Och sen var jag "barnvakt" till Mållepålle..
Och för ett tag sen så hade vi match mot nåt Kalix lag, vi förlora med 4-2 och jag sög. Var typ en av mina sämsta matcher nånsin? Kul.

Aja, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback