TRYCK F5

Min blogg cpar lite.. Men tryck F5 så blir den nog normal.. ;)

I förrgår var jag på PDOL med Agge, och det var awesooooooooooooooooooooome! Vi köpte as fina tröjor, där det står "Jag är inte dum...Jag har bara otur då jag tänker" HAHA, gulligt.. Sen såg vi Veronica Maggio, fast sen var det as trångt där framme där vi stod så vi orka it va där då, så vi gick typ omkring och sånt och sen kom det en as cool kille som typ var från Överkalix och börja prata med oss HAHA, och sen gav vi han en sån där "hammare" som piper när man slår med den och då börja han slå oss med den HAHAHAH, och sen så innan han gick sa han typ "nu har ni haft en rolig kväll, för ni träffa MIG" HAHAHAH! Och så hedde (vet att det it heter de, hehe) han fram handen, typ som en "knytnäve" och ville att vi skulle slå på den, ni fattar.. HAHA!

Sen igår var jag på släktträff, kul liv.. Och nu.. Är jag sjuk :( Har as ont i halsen.. 

Men puss, ha en bra dag :)




Ny header, bild av Agnes, hihihihihihihihi♥


Kommentarer
Postat av: bellis

är du smart nog att lista ut vad bilden föreställer? klicka på länken & var med o tävla enkelt genom att gissa! http://bellisbello.blogg.se/2011/august/vad-forestaller-bilden.html#comment

2011-08-01 @ 13:29:53 / URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback