Nu är det JULLOV!

OMB. Så awesome! IIIIP! Haha..Åh..

Idag då vi kom till skolan så satt vi ba och snacka sen så fick vi se våra nya scheman, hatar det. Usch, det suger! Ingen sovmorgon + längre dagar och korta luncher..Kul ens? Och sen så skulle vi lotta vem vi skulle dansa med på skoldansen.. Första dansen skulle jag dansa med Daniel.. Och andra med Jonte, men då ville typ Johanna göra det för hon fick bara dansa med tjejer så jag fick it dansa med nån andra dansen :s Haha.. Men sen så dansa man typ med varandra osånt. Inte så kul precis..Och sen gick vi och åt gröt, namnamnam. Sen så gjorde vi nån sång målar tävling, och såklart vann laget jag var it ;-) HAHA.

Sen drog jag och Vilma hem, och då var hon utelåst så ja.. Sen gick jag hem för det var as kallt. Och efter ett tag bad hon mig komma och då fick jag en julklapp av henne, tack Vilmis!♥ Sen efter ett tag så for jag dit igen för hade as tråkigt.. Och då prata vi, satt vid datorn och sånt.



Haha, random bild, ja0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback