Seeeg

Hallüüüüüüüü!

Har inte bloggat på ett tag, sorry. Jaja, det spelar ändå ingen roll. Hihi :-)
Och idag har jag haft världens segaste dag.. Har haft jättetråkigt, har typ nördat dator hela tiden och då jag inte gjorde det så bakade jag chokladbollar och sen gick jag och pappa ut och startade skotern och körde lite!

Dock var gårdagen much better! Jag och Cornelia hade våran söta plättdag, eheh. Så jag for till henne och så stekte vi plättar och käka det! Gött! Och sen chillade vi och typ prata.. Sen gick vi ner och poppade popcorn + hämtade glass och kakor och satte på en film, fast den var it så bra.. Så vi såg it den, HAHA. Och då gick vi istället ut och hade typ snöbollskrig och byggde en söt snögubbe, ihihi. Och sen efter ett tag kom mina paaarents och hämta mig, och då jag kom hem såg jag idol! Amanda Fondell vann! Grattis :D


Kommentarer
Postat av: Agnes Minrell

sötis! And i miss u.. vi måste vara med varann snart!♥

2011-12-12 @ 20:53:13
Postat av: Hildis

Agnes: Som dig eller? Hihi. Saknar dig också, och siiii! Vi måste vara med varandra snart :-)♥



2011-12-15 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback