shit :o

designen jag hittade var ju as fin ! :d
in love♥ den här kmr jag ha. dock orkar jag inte byta header, koderna är konstiga med den här designen..men so what. den va ju as bra!
idag har jag typ it gjort nå. skulle vara med agnes men hennes lillasyster har magsjuka, så då gick det it. :'/
så jag följde mamma & måns och kollade på när melker spelade hockey. sen har jag it gjort nååååå. blir väl att va hemma o tråka. yeaaaaah.
aja, vetit va jag ska skriva.

bjuder på bilder.



egopixxxx.



sarah & ada :)



aw, min fina kaka :) hihi, det är karamell färgen som ser möglig ut.



omg.



yeahyeah. ;)♥



ohmygod så gött !



sarah, vilma & jag steker sönder.


 
mojje♥ dock inte min katt :'( min mosters.



avslutar med en stekbild.


puss :*

Kommentarer
Postat av: Haras

Hahahha stttteeck <3 :D

2011-02-06 @ 16:35:05 / URL: http://läsmittnamnbaklänges:p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback