dageeeeeeeN :)

hej bloggN ;) idag har man vart på skolan -.- as kul. sen så är jag den mest skillade i hela världen..
ja lovar typ de, för på fotbolls träning ramla jag ju inte å gjorde illa armen..
 å har grymt ont i den nu..tss, nejdå.
men de e skönt om man her på lite tigerbalsam. fast ett tips e att it gå ut sen,
de e as kallt.

men aa, sen så var jag hos sjuksköterskan igår å kolla men hon sa typ att hon TRODDE att det var ett blåmärke (?) i nån muskel..men om de it gått över till på fredag så ska ja dit igen :/

nu så  sitter jag ju här (asså daaah, deklart) hahaha.. nä, men jag gör ju det, sen tattar jag kakor ;o säg it nå.
hahaha.. ajja, men nu ska jag läsa biieberdream 8D

pusssssssssssssss.



hahaah xd

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHHduvetvem/s

Hahaha... skaru ta Kakor? ;O hahaha...det låter bara så kul :]

2011-01-26 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback