jagebäst.nu/alltid/4ever

ja rubriken visar allt om mej :d haha..ne, just kidding med errrrrrr.
idag så..juste, de har ja berätta..trorjah? *måst kolla* joo..det hade jag, typ. elr ne..för jag berätta it om DAGEN..bara om andra dagar.. HAHAHAH. fail där.
amen, jag har it gjort nå mycket idag, vi hade träslöjd och det suger :/
 men vi behövde it såga nå plankisar för han kapa åt mig (aa) hihi då blidde jag glader. men det va lite fail..för ami hade klottra lite på en vägg, asså man får typ göra det..?
 så då när vi hade genom gång där så läste typ william högt det ami skrivit (elr ja..hon skrev sitt HEEELA namn..haha) det var ändå lite fult..
sen ägde jag på att städa faktiskt..:) det blev as fint, hihi aww..
men sen skulle jag hjälpa ami med nån skruv å då fick jag göra det åt henne :( inte kul...
sen hade vi nå skrivar grej, man ska skriva en saga. och ja hata min, den sög. så jag skriver en ny nu..hade hunnit skriva 6 blad på den andra sagan..men ja..så nu är ja på början igen..elr hur säger man? på början låter typ as konstigt..men jaja..
nu orkar ingen läsa så hejdå<3



ORKITNÅNBILD..sry.. nu blire att träna läxa. jaaaa.

Kommentarer
Postat av: Haras

Hahahha... var det därför det stod hennes namn...hahah gööölligt [yyy'] + så tkr jag det med... träslöjd suger ]:

2011-01-26 @ 22:03:36 / URL: http://läsmittnamnbaklängessåvetduvemjagär
Postat av: vilma

haha:) träslöjd SUGER!!!!



men du har liter FAIL på din klocka på bloggen den visar typ att klockan är 6.......eller nu visar den O.o

2011-01-27 @ 15:04:39 / URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: Haras

Men menA Vilma :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback