Svaren

Inte för att det vart så många frågor men här kmr dom...



VAD BETYDER "GNORK" ?!?!?!?!?!
THIHIHIHIHI JAG BLEV FULL PÅ MIN COCA COLAAAA (L)
MIHIHHIHIHIHIHIHIHIHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAAAHAHH<3
Svar: Hahahah..det betyder myyycke!..


när ska du ladda in bilder på vad du köpte när du va i sthockholm ?
Svar: Jaduu..när våran andra "bild data" (den vi lägger in bilder på) är lagad så kaanske ja lägger in bilder ;)


när ska du ladda in bilder på va du fick i julklapp ?
Svar: Samma svar som förra frågan ;) höhöhö

när skaru lägga in massa bilder från sthlm? :D<3
Svar: Haha..samma igen :D<3 

1.är jag din bästa tremänning :P ?
2. är jag snäll ?
3. när skaru lägga in bilderna från när du å agnes va i sthlm ?
4.när ska du lägga in bilderna på va du fick i julklapp?
5.när svarar du på frågorna?
6. är vi bögar:D /agnesochlinn<3
Svar:
1. njaaa.. :p
2. mm
3. samma som ja svarat på förr xD
4. sammaaaa..hahahahha
5. nu?
6. ja.


Hahaha..det va svaren! ;) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback