Booorgarudden!

Tänkte berätta lite vad jag gjort, först så var jag typ med Agnes och sen så sov hon hos mig och jag kommer typ it ihåg vad vi gjorde HAHAH, men kommer iaf ihåg att vi for till henne dagen efter, fail, jaO. Sen typ dagen efter var jag med Cornelia och så sov hon oxå hos mig och vi såg en as bra film! Flickan från ovan, typ en drama thriller tror jag det var? Sen dagen efter for vi till stan och var med Ida Bergdahl! Och sen så idag for jag till borgarudden och var där med Agnes och så var vi typ med några andra oxå. :)


Kommer typ ha en bloggpaus en vecka, tänker it säga varför nu. Men jag gör det sen, haha.



Klassen..Saknad & älskad, naw..


Kommentarer
Postat av: the vow - Ny bieberstory

fin blogg :D

2011-07-20 @ 21:56:34 / URL: http://thevow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback