Hata hata hata rubrik ;@

Jajaja, har inget att skriva om men Elin sa att jag skulle göra ett långt inlägg för blablablablbala. BFUEBu5h4n 5n3, ork it. Fast okokok, ska ju sova hos Cornelia ikväll och nu ska jag skriva en lista på det vi ska göra....

* Plocka blåbär
* Slicka på blåbär
* Lukta på blåbär
* Göra sylt av blåbär
* Hoppa på blåbär
* Bygga ett nytt eifeltorn grejs
* Fara till Kina
* Köpa en gris
* Bli pensionärer
* Gifta oss
* Köra bil
* TOALETTBESÖK!!!!
* Köpa korvar.. Och kasta dom i nåns face, hihihihihihihi
* Orvar korvar

Intressaaaaaaaaaant.
Och snart ska jag gå och duscha.. Först så börjar man med att starta vattnet så att det kommer ut vatten, SÅKLART. Sen står man och sköljer av sig i 10 minuter och sen tar man schampoo (VÄLJ SJÄLV VILKET) sen sköljer man ut det och sätter i balsam (VÄLJ SJÄLV) sen sköjer du ut det noooga, sen tar du tvål och jajajajaj.

Sen när jag kommer till Cornelia ska vi genomföra listan.. Sen såsåsåsåsåsåsåså SÅS, eh.. Ska jag plocka öronvax i Cornelias öron och hihihii.

Idag läste jag en bok. Den var braa.. Mycket bra.. Mycket myyycket bra. Utan ETT ORD!! Av Linwood Barclay, en utomordäntligt bra FÖRFATTARE, ass0 shiiiet.. Det är som trevligt att läsa, man kommer in i en nyyyy värld, OMGOMG.. Ass0 shiiiiet. Asså undra vad jag heter imorrn? Hilda hilda hildldldldlddlalalalalalalaldadadadada. KÖRV är itte gåt. Asså är det här inlägget långt? Hoppas det.. annars så blir jag ledsen ='( Är det långt? ÄR DET DE????!
Nu ska jag mayyyybe packa väskan, eller justeeeeja, ska duscha. HIHIHIHI, asså shejjjt!







ÄT MYCKET GOTT!! MEN INTE FÖR MYCKET.. DÅ KANSKE NI SLUTAR SOM HENNE....



KRAM KRAM KRAMMMMMMMMM HIHIH , kräm.....


Kommentarer
Postat av: HUERBwujbrwjerbkwerbe

ttetetetetetetetrasfdadasdsa

2011-07-09 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback