adeN45iu3n534fb56u



Amen tja ! ;* Igår vare ju midsommar, som alla redan visste ! Haha.. Vi firade med nåra vi kände, som jag tror jag skrev? Och först så for vi typ till Vidsel, eller ja.. till Storforsen, men det är samma sak tror jag? Eller storforsen är typ ett ställe med as mycke vatten, ehehe.. Vi var typ där rätt länge, och jag och Melker och William typ gick och "bada" fast ne, vi "badade"upp till knäna, hihi. Det var goooode kallt, fast det blev typ skönt efter ett tag. Sen for vi hem till oss och käka massa, sen åt vi typ världens godaste efterrätt, enligt mig, faast..världens mastigaste, seriöst..Jag spydde typ, fast sen efter typ 10 minuter mådde jag inte illa längre så då åt jag massa godis och chips, namnamnam !;p Och sen typ 22.30 gick jag och Melker och såg Wolfman på TV, den var typ ganska bra..Fast den var typ rätt overklig, fast bra, enligt mig.. !
Men nu ork jag int skriva mer. Heirå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ...

2011-06-27 @ 11:46:12
Postat av: @gg3h <3

william vesterberg?

2011-06-27 @ 18:33:52 / URL: http://www.ensamflicka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback