FEST HOS MANGE<3333333

Tjatja bloggen! ;-) Tänkte berätta lite om igår & idag, jajajja.

Igår: först klockan typ 9.. for jag till tandläkarn och fixa tandställningen. Kul att vakna typ 8, ojaaa. Men sen då jag kom hem fixade jag mig sjäääälv, haha. Sen så kom Agnes hit och då for vi till stan och skulle köpa kläder till PSG discot.. men vi hittade typ bara tröjor, men får väl ta nå kläder jag redan har? Sen så åt vi på Subland och så åt vi kulglass, 3 kulor, möms. HAHAH, sen så då vi kom hem till mig åt vi körv & så for vi och bada.. Haha, eller jag bada på Agnes rygg HAHAHHAHAH, fatta mycket jag skrek..och garva!♥ Sen kom pappa och hämta oss och sen skulle Agnes hem för jag hade match.. förlorade med typ 9-0..

Idag: for och mötte Cornelia, sen for vi till mig och åt glass och sen typ hade vi inget att göra så vi ville bada och då ringde vi Ada och fråga om hon ville följa så ja, då for vi till henne och tp mötte henne ode, sen for vi till Cornelia och hämta hennes bikni och böt om och sånt.. Sen for vi till granholmen och bada, det var typ as kul ! Och vattnet var gooode varmt, hihi. Sen for vi hem till Cornelia och gjorde pizza och åt det, sen typ gjorde vi it nå.. Höll typ på med hennes papegoja, haha.. Sen skulle jag hem så då for vi hem (a) 

Ja..det har jag typ gjort, pössszzszsszszszszszs.




Stäääääkböld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback