12 veckor till frihet!

Tja0!
Yesbox, om 12 veckor får man äntligen frihet..♥ Haha, för er som är noobiga så är det ju sommarlov då! Ohgash, fatta nice och allt, typ bada, sola, vara med kompisar m.m. Längtar sönder, fast kolla 12 veckor är ju ganska länge vi får typ lov om 60 dagar! Om man tar bort alla helgdagar och påsklovet, shit, då låter det grymt mycket mer ju, tycker då jag. Men idag så har jag typ varit på skolan, antagligen? Det sög, fast det vet väl alla redan. Och imorgon så är det ju skolfoto, ohmygad! Jag kommer se ut som ett m0ng0. Sen ska man ta enskilda bilder och jag kommer säkert börja garva as mycket när han/hon säger typ: Säg cheeeeeeeese! Inte för att det är nå kul men jag kommer säkert börja skratta och då tar dom bilden sen så visar dom den för alla, jippie!
Aja, pusssssokraaaam





Blodig hand (y) Haha, nejdå, jag har inte gjort illa mig! Det var från då jag opererat munnen och så kom det massa blod. Tror jag ska fixa något kult med bloggen nu! Haha :D


Kommentarer
Postat av: Elin Kungen Wallerström ;*

Svar; HAHAHA, jag med :o

2011-03-16 @ 18:21:33 / URL: http://elinwallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback