Dålig uppdatering..

♥Sorry! Men jag har inte orkat, har typ pluggat massa.. fast ne, har typ bara gjort spanska och sen måste jag göra massa oregelbundna verb! Drygt, amen något.
Kan väl berätta lite vad jag gjort. I tisdags så var jag hos brunbananen Cornelia, asså hon är as brun! Hon har vart i Thailand, knös :( Så vi typ kollade på alla bilder därifrån, hehe, sen så gick vi ut och sköt iväg nå knasig flyg grejer och sen var vi modeller, yeah! Sen igårt så var jag med Vilma, vi for in till staden och köpte lite grejs som jag inte kan säga..hahaha, förlåt, men så är det bara (a) Sen åt vi makron OCH FATTA GOTT DET VAR, SERIÖST.

Och så åt Vilma krämbulle och jag nån as god chokladkaka. Sen köpte vi choklad till våran lärare, HAHAHAHAHAHAHHA. Fatta fult ändå, men hon hade skojat med oss om att vi skulle köpa det till henne i stan och så gjorde vi det.

Så vi slog in chokladen i ett paket och gick till henne och skulle lämna det men så var hon inte hemma så vi lämnade paketet och gick en as lång promenad och sen fick vi skjuts av några Vilma känner till våran lärare igen, hihi. Men så var hon inte hemma.. så vi började gå hem och då såg vi nån bil som svängde ner på hennes infart så vi sprang dit men sen så var det på infarten brevid, HAHAHAHA, cp fult.
Nu orkar jag inte skriva massa mer shit. Så puss på er sötisar :D



Fulheten som uppstår när jag lägger upp en bild på mig själv..HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback