Mitt hår, HAHAHA.

Asså gud.. Mitt hår har blivit as tunt! Förr var det ganska tjockt och alla frisörer som klippte mig ba: Ditt hår skulle ju räcka till 2 personer! Och nu skulle ju alla typ säga: Jadu..ditt hår är dubbelt så tunt som min mormors.
Därför ska jag inte färga det nå mer på typ ett halv år, eller ja.. hehe, till sommaren iaf! Fast jag plattar det ganska mycket och sånt. Och nu har jag börjat tappa massa hår :s Typ då jag kammar det lossnar det as mycket!
Jag kommer säkert bli en gammal kärring snart.. Typ grått kort äckligt tunt hår. Sen massa rynkor på köpet! Yeah.. Men på sommaren ska jag typ aldrig platta det! Ska då försöka. För mitt hår är typ as konstigt, inte nå platt. Uew, jag vill inte ha det.. Någon som säljer ett tjockt långt hår? Jag budar! Fast på sommare jadå, då ska jag bara platta om jag ska bort typ. För jag vill it ha så nött och tunt hår! Det hade jag då inte förr.. Sen har jag ju färgat det ganska mycket. Och ojojoj.. kul inlägg om mitt hår?! HAHAHAH.
Men jag ska börja ha uppsatt ganska ofta så jag slipper platta det.
Men nu har ni hört nog om mitt äckliga hår.
Pusssss!



Så här tjockt hår vill jag ha, MINST! Omg, fatta nice det skulle vart!


Kommentarer
Postat av: esra

fin blogg

2011-03-15 @ 13:44:42 / URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback