PARTY IN MY HEAD

gaaash, har ju inte bloggat nå på länge nu, känns det som !
men iallafall igår var jag och agnes i luleå ju, as kul! fast vi hade inga pengar, båda är pank (a) eller jo..vi hade 20 kr var! hahaha, nice! vi köpte blåbärsmuffins.. wihoo.. men annars var det ju as kul, man behöver ju it köpa något för att det ska vara kult? sen så ville jag & agnes sova över hos varann, eller vi ville att jag skulle sova hos agnes♥ men det gick it så då vart vi typ as sura, mahahaha, men jag for till agnes ett tag efter luleå & hade kul :)
fast jag fick it stanna nå länge.. OCH JUSTEEEEEEE, jag har färgat håret, hihi. det känns as mörkt, jag är it van än.. kan visa nån bild sen, yesbox! men nu ork jag it skriva mer, pusssssssssssss.



idag är det fettisdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback