Förlåt, förlåt.. Blablabla!

Hey wazzap? Nej, men hej! Har ju haft bäst uppdatering som ni ser, hehe.. Fast har it orkat, sorry. Men igår så var jag med Agnes :D♥ Orkar inte skriva allt vi gjorde för jag har typ panik nu för att mamma sa nyss ba; Hilda, juste! Du ska ju till tandläkaren och dra ut 3 tänder! (Eller asså jag tror det är 3..) Och nu dör jag liiiite, åhgud. Jag hatar att dra ut tänder, kommer dö! Sen kommer jag missa språket, fast det är bra, för jag har it gjort läxan. Och så vet jag it om jag kommer tillbaka till skolan sen, kommer ju ha skit ont i munnen säkert. Sen efter skolan ska jag på utvecklingssamtal, vilket suger! Sen är det träning. Aja, puss på det!


Kommentarer
Postat av: Vilma

SÖTA BEEZZTISS FEESTIIZZ<3

2011-05-05 @ 20:48:43 / URL: http://vilmaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback