The point of no return

Tjatja bloggen! Igår så var det ju fredag = det blir helg :D♥ Så när jag och Vilma skulle cykla hem så hade hennes cykel fått punka så vi gick hem istället, haha.
Sen typ när jag kom hem hade jag as tråkigt och då snacka jag med Cornelia och så var vi med varandra ett tag, fett kul! Och när jag kom hem så webbade jag med Vilma och så ville jag fara och köpa glass (höhö) så då for hon och jag och gjorde det + att hennes lillasyrra följde.. Sen träffade vi Ada, Jennifer och Sarah då vi köpt våra glassar så vi prata med dom ett tag och sen skulle dom också köpa glass.
Sen for vi hem till Vilma och efter ett tag kom dom till henne. Så vi flummade typ på Vilmas studsmatta och Saris filmade hela tiden och då dampade typ jag och Ada, HAHAHA. Nä, men jag ville it vara med på film för jag hade typ flätor och såg as lejd ut! (A)
Och sen efter det for jag hem och åt massa chips och sånt.
Och idag så har jag it gjort så mycket, for till pappas nya jobb en snabbis och sen typ på stan. Sen var jag med Vilma igen ett tag, vi for typ och gick ut med några hundar, fast då började det typ "mullra" så vi vart as rädda och typ sprang tillbaka till dom som äger hundarna, och då for vi typ till OK och köpte lite godis. :)
Aja, puss! HIHIHIHIHI.



Haha, råkade typ "dra ihop" bilden. Så den ser cp ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback