Vecka vecka vecka!

Haha, hey! :) Har ju uppdaterat gode mycket varenda dag.. Fast ne, men har typ inte orkat, kan väl berätta lite vad jag gjort? Dom dagarna jag kommer ihåg, hihi.
Onsdag, typ skola, sen på kvällen hade vi match mot nått Luleå lag, förlorade, men matchen gick ändå ganska bra första halvlek sen andra gick det lite sämre!
Torsdag, var med min sötis Agnes och hade kul!♥
Fredag, for till stan och toppade håret sen på kvällen hade vi övernattning med klassen i Sjulsmark, det var skoj! Spelade brännboll, "såg film", typ pratade och åt godis/chips, hehe. Det var det sista vi gjorde tillsammans med vår UNDERBARA klass.. Den kommer ju splittras i 7an, ååh..
Lördag, var ju först på övernattningen, fast man skulle typ hem kring 10, så då for man ju hem och då for jag och var med Cornelia! Hon fyllde år :D Grattis i efterskott, hihi. Vi typ snacka, såg film, åt pizza och ostbollar och skillade oss! Kuul!
Söndag/idag,  vaknade 7.50 och gjorde mig klar och sånt för vi skulle ha match i Kalix, ligger 10 mil bort för er som ville veta det, sen for vi till Norrvallen för att samåka och sånt.. Cornei åkte med oss och vi garvade något mycket! Haha..Och matchen gick väl sådär, första halva halvleken hade vi VÄRLDENS hårdaste boll, seriöst.. Men sen fick vi typ en mjukare.. Och ja, Kalix laget var skit bra faktiskt. Vi förlora med 6-2, första halvlek gick bra men andra gick sämre.. Sen på vägen hem for vi först och åt på Zibylla och sen hade jag och Cornelia kul med hennes gummisnodd i bilen, HAHAAHHA. Och sen följde hon hem till mig och vi gick typ först och duscha och basta sen åt vi glass med världens godaste chokladsås! Och sen gjorde vi typ inte så mycket speciellt, typ snacka och sånt :) Aja, nu har jag skrivit GOOOOOODE mycket! Ingen orkar väl ens läsa? Haha, men puss!


Kommentarer
Postat av: corney

vems solisar? jag vill då ha sånna :) <3

2011-05-29 @ 20:57:48 / URL: http://kakancorny.blogg.se/
Postat av: corny

aajuste SÖTHET du har ;) <3

2011-05-29 @ 20:58:28 / URL: http://kakancorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback