0

Hombreee! Haha..

Har inte bloggat i helgen, sorry..
Så.. Kan väl skriva lite!

Fredag: Först så for jag hem och blabla och sen så var jag med Cornelius! :D

Lördag: Vet it vad jag gjorde på morgonen men sen så bakade jag iaf med farmor och då så sa jag typ: Stackars kyckling när jag kläckte ett ägg och sen fick jag panik, för det är ju typ kyckling i ägg och jag är vegetarian?! Så jag panika sönder och googla massa om ägg, HAHA. Men sen så sa typ farmor att de inte var en kyckling och så men jag är ändå rädd för ägg! Och sen efter ett tag var jag med Cornelia igen och då gjorde vi massa, hihi. Sen så sov hon här och typ på "kvällen" så gick vi till vårt garage och skypa med nån som hette apa (?) och Jesper fast det var helt cp så då gick vi typ, hehe. Och så basta vi oxå och sen var vi helt varma så vi gick typ ut i bara tshirt men det var ändå as varmt även fast det bara var 1+ ! :o

Söndag: Först var jag ju antagligen med Cornelia, daah. Sen då hon for skulle vi typ på 40 årskalas hon en släkting och det var väl it så kul kan jag väl säga, haha.. Sen har jag  inte gjort så mycket sen jag kom hem.. Vilken var för typ 2 timmar sen? :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback