Corryborry!

Tjenamors amigos ;* Wössuup? Iförrgår till igår så sov jag hos Borry. Sen for jag typ till stan med familjen (..) och först åt vi på Max sen for vi och köpte skor och sen fika vi :) Åt typ en övergod "cupcake"!
Sen så idag ska jag vara med BORRY igeeen, FETT n1c3.
Åååh.. Imorgon är det skola igen, kill me.. ÅRK IT. Sen har vi skolfoto på onsdag, kommer se helt mongo ut, lovar, alla kommer garva ihjäl sig då dom ser mig.. KILL ME AGAIN.

Jaja, ska äta sen dra till Borry, btw.. fråga it varför jag kallar henne det!  HAHA, jag är cp :::)



ego



Haha, så lejd. Har inge smink, eller inte för att man ser så bra men ^^


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Missa inte veckans blogg, länkning på 1200 bes!

Lycka till! :D

Pusssss

2011-09-04 @ 14:57:54 / URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback