April 22, 2012

Hej sötnosar! Sista dagen på den här helgen, suger verkligen. Igår så vart det massa tjorv och blablabla på morgonen, men sen kunde jag ändå fara till Agnes, fast efter typ 1 och en halv timma for vi hem till mig. Mamma hade bjudit hem några kompisar som ska flytta till USA och ja.
Så vi satt typ på mitt rum och prata och sånt, alltså jag, Agnes och Adison (hon som ska flytta till USA). Och sen for vi hem tillbaka till Agnes och köpte lite godis och sånt. Sen gjorde vi inte så mycket, spelade in några videos och så, haha! Och sen så sov jag även där. Och jag kom typ hem för ett tag sen, vilket inte var nice! Hm, juste.. Vi hann även gå en promenad, vi gick typ gode långt, typ till Badhusparken och så gick vi förbi Backa och sånt. :) 



Haha, vet inte riktigt hur gammal  den här bilden är, eller ja.. Gammal är den väl inte, men 2/3 månader? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback