Valborg

Dålig uppdatering, I know. Aja, har iaf mini lov nu, eller långhelg kanske man ska säga? Hehe. I fredags var jag med Cornelia, och sen sov hon här och vi chillade, såg film och pratade! Hihi.
Sen i lördags var jag med Agnes, vi hann in till stan en super snabbis, vi skulle kolla på några examensklänningar, fast självklart fanns ingen i rätt storlek! Och sen var vi ute gode mycket, bakade typ världens godaste paj, och så sov hon även hos mig.
Och igår var vi också ute och sånt, spelade lite fotboll och chillade. Sen på kvällen for jag och Cornelia till backgårds och pratade osv.
Idag blir det att fara in till stan med Vilma och Cornelia, vilket blir awesome! Så Vilma kommer snart över och så åker vi. Puuuuuss, ha en bra Valborg!

Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback