FOURTEEN

Hej bloggeeeen! Tänkte berätta lite om min födelsedag nu! Fast jag börjar lite med fredagen
Då jag vaknade gick jag först och dushade och så, sen så for jag mamma och Måns och plockade lite blåbär, hehe. Sen efter det så kom Agnes, först pratade vi mest och sen bakade vi våra favoritkakor, Macademia och vitchoklad kakor, dom blev såååå himla goda! Sen lite senare bakade vi även sockerkaka, som vi skulle ha till våran tårta.
På lördagen vaknade vi av att min familj kom och sjöng, jag vart seriöst as rädd, hahahaha. Sen öppnade jag lite paket och så. Sen gick vi upp och åt frukost. Och efter ett tag började vi göra våran tårta, och då märkte vi att sockerkakan var skit hård.. Men vi lyckades iaf dela den i 2 delar, HAHA. På tårtan hade vi blå grädde, blåbär och vitchoklad och i var det marsán kräm och jordgubbssylt! Den vart faktiskt ganska god. Sen klockan 1 så kom min släkt hit, och då fikade vi och sånt, fick även presenter av dom. :)
Vid klockan 3 så följde jag med hem till Agnes och efter ett tag så for jag och Agnes och käkade på Thai Garden, det var jätte gott, men jag blev så himla mätt.. Sen på kvällen köpte jag godis och Agnes glass, sen satt vi och pratade om massa. Sen gjorde vi även en nice grej, som vi drömde lite om, stora drömmar liksom JAO! 
Då vi vaknade idag gjorde vi inte så mycket, vi har mest fixat till en grej och har pratat massa. Pappa hämtade mig kring 3 och sen jag kom hem har jag inte gjort någonting alls. Fast nyss åt vi sushi, som var så gaaalet gott!! 
Aja, kan typ inte ladda upp bilder, så bjuder på en bild från Agnes Instagram, vacker vacker..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback