I wanna run to you

Heeyyyyyy blåkken! Kände för att blogga lite grann nu, woho. 
I söndags så var jag med familjen på Nolia, fast vi var inte där så jätte länge, och dagen efter hade jag och Agnes tänkt att gå, men hon var typ förkyld. Så jag dog av tråkighet, fast sen på kvällen var jag med Gabi och Vilma, så då vart dagen lite räddad! Hehe. Igår så hade vi match i Hakkas, vi förlorade den med 2-1, men vi spelade faktiskt gode bra! Kom hem kring 10 på kvällen och då gick jag och duschade, sen såg jag lite på OS. 
Idag ska jag strax vara med Cornelia, väntar bara på att mamma ska komma hem så att jag kan åka! 
PEACE OUT JAO
 
 
BTW, hahaha.. PÅ LÖRDAG FYLLER JAG ÅR, WIHO. FJÅÅÅÅRTIS DÅDÅ :PPP xDDD
 
 
 
 
 
Bjuder på en HET bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback