My heart skips a bit

Hejhej, hemskt mycket hej! Haha.. Sorry för dålig uppdatering, men ja. Orkar bara inte alltid blogga, ibland får jag värsta rycket och vill typ blogga hela tiden och ibland orkar jag inte alls. 
Men tänkte berätta lite vad jag haft för mig dom senaste dagarna! I förrgår så var jag med Vilma, först tjockade jag i henne fika och så fick jag en present av henne, eftersom jag fyllt år. En jätte snygg tröja! Sen gick vi ut och då kom vi på att vi kunde ta sprutan, så vi hämtade Ami och gick till vårdcentralen, och sen kom Amanda också, sen tog vi sista Gardasil sprutan! När jag och Vilma gick hem så fick vi typ en "idé", vi ville färga håret med rödbetor, eller.. Vi tänkte färga med karamellfärg eller citron, men vi bestämde oss för rödbetor, HAHAHA. Så vi mosade dom och kleta in det i lite av håret, och hur nice blev det? Öh, inget resultat förutom att vi fick mosade rödbetor kvar i håret, myspys. Så då vart vi lite depp.. Sen på kvällen hade vi match mot Lira, vi förlora med 5-3.. 
Igår så var jag med Cornelia, fick en present av henne också! Awesome jeans! Sen gick vi omkring lite, snackade och så. Sen på kvällen hade vi träning. Idag har jag också varit med Cornelia, vi var först hos henne, och chillade vid hennes pool JAO, hehe. Sen for vi in till stan och gick omkring där, fick med mig en svart kofta från Gina! Cornelia drack även chai latte för första gången, så nog är hon stolt nog ;) Vi kom iaf hem vid kvart i åtta och jag blev hämtad halv 9. 
Känner att varje gång jag gör ett inlägg blir det skit långt, men jag skriver som för att jag vill läsa sen själv vad jag gjort och så! Hehe. 
 
 
Jag och världens sötaste papegoja Kolgrim! (det är Cornelias, för er som undrar) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback