Gästbloggarn

Tja alla coola! Agnes här.
Hilda bad mig att gästblogga igen, så jag gör det. Det är faktiskt rätt så kul ändå! Förutom att jag aldrig kommer på något att säga..
Meen jag kan väl typ skriva om vad jag (och hilda) gjort idag :)
Först så blev jag väckt typ halv 11, då gick jag och duschade sen åt jag frukost. Sen kring 1 for jag till Hilda. Vi har typ snackat, varit ute och ätit SUSHI! fast.. eftersom att jag it är så "mycket" för det så fick jag hamburgare å strips ;-) hehehehehehehe. Senare ikväll så blir det väl att se film och flååda (y) ska nämligen sova hos hilda.
jaja nu orkar jag inte skriva nå mer.. PUSSPUSS på er, Hildas fina läsare :--------)
SEXIGA/HILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback