Stockholm 2012

Tänkte berätta gode kort vad vi har gjort i Stockholm.. Innan jag glömmer att göra det.. Så ja, lägger bara in några bilder nu, eller.. Jag lägger in dom jag lagt in på Facebook, ehehe!

Fredag: Jag och Agnes for till Liljeholmen och var där ett tag, (fast köpte inget där), sen efter att vi vart där ett tag gick vi och käkade strips på McDonalds, götta! Sen vart vi gode less på att vara där så vi for "hem" och köpte lite ingredienser till våran tårta! Den var sjukt god alltså! Och sen for vi tillbaka till Liljeholmen, och skämde ut oss hur mycket som helst! Haha, åh.. Sen på kvällen for vi och åt på nån thai resturang.

Lördag: Vi for in till "centrala" Stockholm, eller vad man då ska säga.. Och shoppade på (eller, kan ju inte säga att jag köpte så mycket - I am Spara..), fikade och ja.. Hade allmänt kul! Och så åt vi även sushiiii! Sen på kvällen for vi hem och åt tårtan, eftersom jag och Agnes har känt varandra i 2 år just den dagen! 21 januari, hihi. 

Söndag: Gode stressig dag, då vi vaknade fixade vi oss och sånt, och sen for vi till min mosters jobb (Sjöhistoriska museet) och där tog vi massa bilder! Eftersom min moster är fotograf. Det var as kul! Sen så blev vi även fotade för hennes jobbs hemsida, och vi kanske kommer vara med på den, haha, awkward fast ändå amazing! Sen for vi till Burger King och åt och sen stressade vi jätte mycket, eftersom allt skulle stänga på 2/3 timmar! Först gick vi på nån affär som våra mammor tyckte var jätte cool.. Fast det var den inte! :s Och sen for vi till Nacka och hann vara där ett tag och shooooppa!

Måndag åkte vi ju hem, så har väl inge speciellt att säga om den dagen..Och jag hatar att flyga! Får så himla ont i mina öron så ja, det är hemskt.



Bild från fotograferingen! :')




Gooo fika!










Vår underbara Nutella tårta! Men hemma gjord hallonsylt, marsan kräm och vit choklad! Yummy! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback