Freaka som en psykopat

Kvällen igår var sjukt bra! Jag och Agnes for in till PDOL kring kvart över 7 kanske? Vi gick på direkten till scenen där Norlie & KKV skulle spela, dom var grymt bra! Efter det gick vi och åt mat, tacoooos! Hihi. Sen gick vi och mötte upp Agnes och Emma, för jag skulle åka lite med dom, jag hade typ bestämt mig för att åka Star Dancer, fast när jag väl skulle åka höll jag på att dö, dom fick iaf med mig upp och när vi satt oss fick jag typ panik, satt och sa "jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte" hela tiden.. Hehe.
Sen så var den as kul, seriöst! Ville åka den igen på direkten! Så jag och Emma gjorde det. Åh,  den var as härlig.. :D Sen gick vi omkring lite, osv. Sen senare så åkte jag Star Dancer igen med Cornelia och Caprice! Och efter ett tag igen med Naema, hahahaha. Stackars Agnes! Och när jag och Naema skulle åka så hade hon 3 kronor för lite.. Så vi gick och fråga nån random om pengar, och så fick Naema 40 kronor av han, hahahaha.
Well, kring 1/halv 2 så for vi hem till Agnes, tvättade bort sminket och sånt, och kring halv 3 somnade vi. Vaknade klockan 12 idag, och vid halv 2 kom mamma och pappa och hämtade mig.. Jaja. Kvällen vart iaf lyckad! PUSSS
 
Snodde bilden från Agnes blogg, den är iaf från då jag skulle åka Star Dancer.
 
Och så en mycket fin bild, som har bra kvalité från Naema, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback