I love everything about you

Heej! Tänkte berätta lite om min dag idag, hehe. Då jag vaknade så gick jag och dushade och sen satte jag mig vid tvn, satt där gode länge och såg massa program. Satt även vid datorn samtidigt, hehe. Och sen helt random så kom Vilma, hahaha! Så vi satt och snackade lite och så, sen for vi till biblioteket för jag skulle lämna 2 böcker och Vilma skulle låna!
Sen for jag till mormor, där mina tremänningar Emmy och Moa var, det var aaaaas länge sen jag var med dom senast, flera år typ. Vi gjorde inte så mycket, gick omkring lite, åt choklad, pratade och såg på tv! Dom ska stanna här tills på lördag tror jag, så kommer nog vara med dom rätt mycket! Imorgon ska vi då iaf fara och bada, tror jag!
Pusss!
 
Img1464119003_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback