Lalala loooove

Hahahahaha, fatta ful headern blev! Den vart typ as liten, men kunde tydligen inte ha större!? Så aa.. Orkar inte bröja byta igen eftersom datorn är hur seg som helst, får typ damp hela tiden. Jaja. Får väl ha det såhär ett tag!
 
Idag har jag iaf varit på PDOL med Agnes! Vilket var nice, förutom att Agnes inte ens var vaken då vi skulle in till stan, så jag ringde typ henne 13 gånger på hem telefonen och hennes mobil, sen då jag nästan redan var framme vakna hon.. Så jag typ bankade på och så kom hon alldeles trött och i sovkläder, HAHAHHAHA. Efter ett tag då hon fixat sig och sånt så fick vi skjuts in av pappa till stan, och det började med att vi gick och käkade god thaimat, samma som jag åt igår.. Hehe. Sen gick vi runt på tivolit, och jag försökte få Agnes att åka, men nej.. Så fick stå och kolla på medans alla andra åkte massa, buhu.. Nej men, ska försöka få med henne imorgon! Vilket nog inte kommer gå så bra..
Sen så gick vi iaf och köpte oss varsin chai latte från Waynes coffee, åh.. Den var så himla god! Sen gick vi runt på lite affärer, provade kläder, osvosvosv. Vid 5 så for vi hem igen, eller Agnes for till sig och jag till mig. Hamnade nästan på direkten vid datorn, vilket jag ju fortfarande är.. Aja, puuuss!
 
Sjukt ful bild på mig, och fin bild på Cornelia.. Men den är iaf från igår, på PDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback