Can you blow my whistle baby?

Hejhej! Sveriges national dag idag, vilket betyder ledigt från skolan! Igår så for jag till Cornelius efter att jag ätit och så, sen fixade vi hennes hår och ja.. Det är helt awesome! Tänker inte säga så mycket mer om det, hoho. ;) Sen sov jag även där och kring 11 imorse kom pappa och hämta mig för vi skulle till farmor och farfar. Fast vi for inte därifrån förrens typ kvart över 12!
Sen var vi hos f & f ett tag. Sen for vi hem och då bakade jag en tårta, känner mig goooode stolt. Gjorde till och med bottnarna och det själv! Hahahaha.. Sen hade vi några gäster hos oss, så då åt vi min tårta. Och då ringde jag även och sa att Cornelia skulle komma så hon också fick tårta! :D Sen var hon här till typ halv 8? Donno. Men dagen har iaf varit bra, och gårdagen också! Skola imorgon också, dagen kommer vara as chill. Och snart är det sommarlov, omg. Längtar så att jag dööööööör! Och sen på lördagen (näst nästa) så kommer det bli helt underbart.. Åh, lovely! PUSSSS



Snottat från Corny (igen)
heheheiheiheoheoeho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback