GÅRDAGEN

Hej igen! Hann aldrig blogga nästan nånting igår, hade tänkt blogga via iphonen men det gick inge vidare bra, så som ni ser så blev det inget mer inlägg. Tänkte berätta lite om gårdagen nu när jag har tid: Det började med att jag steg upp kring kvart i 12, duschade, åt frukost och skrev mitt första inlägg om gästbloggningen å det. Sen for jag och pappa ner till borgarudden där mamma och Ingrid redan var. Vi kom nästan precis till middagen så vi gick nästan direkt och åt tacos. Tacosen fick alla vi som var på borgis av personalen (tror jag). Efter maten så kom Jonte, vi gjorde inte så mycket faktiskt.. satt och snacka vid vattnet typ! Sen kring 7 så kom Markus och var med oss. Båda for väl hem kring 10 vilket var synd, för då hade jag seriöst ingenting att göra! Fördrivde tiden med att äta godis å lite sånt gött. Nu har jag just kommit hem och ska snart till morfar som fyller år!
Ha det då bra hörni, kanske bloggar lite sen.. vi får se! PUSSPUSS / Agnes 



Några bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback