NO SLEEP - WIZ KHALIFA

Hejhej! Agnes här (igen). Har eran dag varit bra? Min har då iallfall varit riktigt bra, än så länge! Idag så skulle jag ta hand om Ingrid till 12 (på dagen) ungefär, eftersom att mamma jobbade och dagis var stängt, så det har jag då gjort! Ingrid väckte mig kring halv 9, så vi steg upp och åt frukost. Sen så fick Ingrid se sommarlovsmorgon. Efter det var vi ute och cyklade lite, åt lunch, och läste böcker.
Kring 2 så hade mamma kommit hem och Kajsa hade kommit till mig. Vi gick och köpte glass på statoil, snackade, och tittade på Willam Spetz roliga videor, det blev som vanligt väldigt mycket skratt och sånt också! :) Nu har jag just varit ute och solat i det härliga vädret. Nu kan man säga att det är sommar!! :D. Om ett tag ska jag och mamma ut och gå, sen så blir det fotboll på tv:n. HEJA SPANIEN, hihi.
PUSSPUSS / Agnes 



Några härliga sommar bilder får det bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback