Piteå Summer Games 2012

Woohoo! Nu är det alltså PSG! Känns faktiskt inte som det.. Det har ju knappt varit sommaren än så.. Igår spelade vi första matchen klockan 10 mot Heffnersklubban, den förlorade vi med 6-0. Sen var jag med Agnes under dagen, vi kollade lite matcher och så, gick omkring, åt massa götta! Och kring 20.00 började paraden, hela vårt lag var utklädda till typ målare. Hahaha.. Vi sjöng en massa och slog på målarburkar osv, det var sjukt kul! Sen efter paraden fick vi veta att VI hade vunnit bästa utklädningspris och dom som lät mest, så vi får spela PSG gratis nästa år = att vi kan samla in pengar till Gothia!!! :D Aweeeeesooooooooomeeeeeee.
Sen så hade vi match mot Bossekop och den matchen var sjukt kul, fast vi förlora med 2-0, så det sög.
 
Imorse blev jag tvungen att stiga upp 5.45 (!!!) och gissa om jag var sjukt trött och nästan dog? Kuuuul. Klockan 7.15 hade vi samling på Nolia och spelade match mot Ersboda, 1-1 blev det, så det var nice.
Snart blir det att fara till Svensby för att spela vår sista match mot TUS (Finland) i spöregnet, hoppas verkligen att vi vinner nu.. Sen efter det tror jag att jag ska vara med Agnes och så är vi med varann hela kvällen. Aja, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback