SOMMARLOV/EXAMEN 2012

Wooooohoooooo! Sommarlooooooooov :D Så himla awesome!!!! Kan knappt fatta det.. Känns absolut inte som att det är det!? Och dagen började med att jag fixade mig inför examen, och mitt hår vart helt fult så fick hålla på med det till sista minuten, vilket sög.. Sen träffade jag Cornelia och Amandorna på väg in till kyrkan och när vi kom in var alla redan där, hehe. Sen efter kyrkan gick alla ut och så fotade vi lite med klassen och så.  Bjuder på bilder i slutet av inlägget!
Sen efter Melker och Måns examen gick vi till mormor där det var fika + tårta. Sen fotade vi typ oss.. Sen innan vi skulle åka så sa typ mamma och pappa att vi skulle få presenter så först fick Melker och Måns godis, då tänkte jag typ: då får jag väl också det! Men sen fick jag ett paket och då jag öppnat det var det Justins parfym Someday! :D Åh, vart as glad! Hihi. Sen åt vi mat från Thaigarden och ikväll blir det att fara på examens festen med Cornelia och Agnes, så det blir nice! Jaja, nu ska jag sluta att skriva och lägga in lite bilder. Puss på er, och hoppas sommarn 2012 blir BÄST!

(btw, har ändrat lite i designen, ny header osv)

<3

Jag, Ami, Amanda och Vilma.
 Bästaste!♥

<em><font face="courier new">Söt klassen!</font></em>

Klassen!

<font color="#3366FF" size="5">Vilmiiiis!&lt;3</font>

Vilmis och jag!

<p>Hihi.. :D</p> <br /> <p><font size="6">SOOOOOOOOMMARLOOOOOV!</font></p> <br />

Gabi, jag, Amanda och Vilma.





Corneliuuuus och miiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback