LOV

Hej snöggisar!
Lovet började riktigt nays, for in med mami till stan och fikade med Agnes, Ingrid (Agnes lillasyster) och deras mami på Waynes Coffee. Sen gick jag och Agnes runt på stan och sånt. Sen så for vi hem till mig och flåda, såg PLL och snacka osv. Och Agnes sov även hos mig, och sen idag for vi först in till stan och åt på Big Boy, stripsmeny! Gött! Och sen gick vi till The Body Shop och blev sminkade, vi hade fått sminkguide där i julklapp och det vart faktiskt bättre än jag trodde! Hon som gjorde det var iaf bra. :D
Och sen så fikade vi lite på Kvartersbageriet och sen for vi till Agnes. Och nu.. Är jag hemma!
Inte för att man ser något men ja.. Sminkningen. Det var iaf nån brunlila ögonskugga, lite mascara och så hade hon nån "kajal" eller det var som en ögonskugga.. Svårt att förklara. Och så mascara, foundation osv.



Awesomeness!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback