+++

Åh, jag suger verkligen på att blogga! Jajaja. Säger typ det i varje inlägg. Anyway, idag är idag. Så tänkte berätta lite om idag! Wehå. Det där lät lite smått random men OK. Har haft dans idag på 7Cs gympa, imorgon dansar vi på Acusticum. Och det kommer bli grymt! Helt awesome, typ once in a lifetime, nej men.. Hur ofta får man dansa på en scen liksom? Hoppas bara jag inte failar sönder.. 
Och snart har vi träning, vilket jag inte längtar till eftersom det regnar, hatar verkligen att träna i regn!


this blog makes me jeal0usRadiate Love ∞Acts like Summer & Walks like RainI Will do this, For mefashionBrittanyLet me be the one ~We Always Love it

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för helgen? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-11 @ 16:00:04 / URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Fan vad snygga skor!

Svar: I knoooow!
Hilda

2012-05-14 @ 19:34:53 / URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback