Första maj!

Hej på errrr! Hoppas ni hade en bra Valborg igår!
Var ju iaf som sagt med Vilma och Cornelia i stan igår, vilket var kul. Sen så gick även min tandställning sönder, så när vi skulle hem så skjutsade Vilmas pappa förbi mig och Cornelia till sjukhuset, alltså tandläkaren är ju där.. Men såklart var det ingen tandläkare där, woho! Hahaha..
Sen då jag kom hem gjorde jag it nå! Men sen kring halv 9 smsa Cornis mig om vi kunde träffas, så då for jag till henne och flummade rätt mycket! Vi är ju som störda ;-)
 Aja, ikväll blir det iaf att fara till Cornelia med Vilma och se några filmer osv, det blir bra det! Och har också hunnit kollat på "Första maj rundan" idag, vi gör typ alltid det varje år med familjen. Och till det blev det även lite glass! Puuuuuss




Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Planer för idag? :D

2012-05-02 @ 14:52:14 / URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback