Haha, sär inlägg.

Kan ju börja med att säga att vi hade ju match mot A-jaur i söndags (som jag skrev) och den förlora vi med, hm.. Vad var det? 3-0? Sen for hela laget och åt på Frasses!
Igår så var jag med Corni efter skolan, och måste bara berätta om en as kul grej som hände på vägen hem. Vi (jag, Cornelia, Vilma, Ami) skulle cykla hem, och då for Ami och Vilma först och jag och Cornelia var en bit bak. Och så körde dom in på en gångväg och så helt plötsligt kom en traktor i typ 180 mot dom, och ja.. HAHAHAHAHAHA, höll på dö av garv, och dom körde ner i diket.. Åh, går inte att förklara och det låter inte precis så kul. Men det var det :D HAHAHAH..
Iaf, då jag och Cornelia kom hem så gjorde vi våfflor och åt det, vilket var suuuper gott! Sen gick vi ut och gick, vilket var skänt! Och sen ett tag senare for, Cornelia, jag och Vilma till Rosvik för att se då killarna hade match + att några från vårt lag spelade.  Sen var Bea, Agnes och några till där. Och Agnes hund är så ajdjnfksndu söt!!!! Jaja. Idag har jag it gjort nå speciellt, har iaf hunnit vara ute och gå med Cornelia. Sen inge speciellt! Så pössssssssss :)

(Känner att det här inlägget vart helt fult.)


Underbaraste laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback