Say hello to Falsetto in three, two..swag!

Som ni såg i mitt förra inlägg så var jag hos Cornelia, då vi var hos henne så tänkte vi först se en film, men den funkade inte.. Så vi satt vid datorn & sen kom vi på att vi ville äta våfflor, så vi gjorde hemmagjord sylt + våfflor! Vart as gott! Sen kom pappa och hämta oss och då körde vi förbi Statoil och köpte varsin godispåse och tjockade oss med dom, sjukt gott det med.
Cornelia sov även över, och då vi vaknade bestämde vi oss för att följa med på min lillebrors fotbollscup, men direkt då vi kom fram ångrade vi oss, så efter första matchen fick vi skjuts hem. Cornelia skulle till sin farmor då för att göra en skoluppgift, så då for jag till min farmor & farfar. Satt mest vid datorn och så fick jag även en godisskål :-D Haha.. Sen nu på kvällen har jag hunnit vara med Cornis en gång till, niceeee!
Aja, ska strax se BB live och sen taggar jag skolan imorgon, weehå. Not. Fast ska ändå stå med Amanda i Uppis, så det blir ju chill :) PUSSSSS!

66780006944570333_zybgunpb_f_large

Tumblr_m0408behmq1r37t0ao1_500_large

Tumblr_lzexigthna1qfik8to1_500_large


Jag vill haaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback