I need some lights, it's way too dark

Hej sötisar!
 
Har faktiskt inte varit nå sjuk nu under helgen, så det var ju bra! Igår så var jag med Agnes ett tag, och vi gjorde typ ingenting och då jag kom hem så bakade jag och mamma först pizza och efter det var jag med Vilma, och vi for och fotade lite och så, pratade osv. Hon ska till Turkiet idag och jag kommer ju som inte sakna henne lite :( Tror även jag ska vara med henne idag också, innan hon hinner lämna kylan..
Och på torsdag bär det av till Stockholm för min del! Jag och Selma ska bo hos min moster under helgen och det lär väl bli en hel del shopping och även Gröna Lund, så det ska bli skiiiit kul! Puss!!
 
"Söt" bild på mig och Agnes från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback