Let's get started for life

Halloooo! Back to Norris nu, hemma bra men borta bäst ;-) Hehehehe. Har iaf haft det hur bra som helst i Stockholm dom här tre dagarna. Har varit rätt lugnt, men jätte kul. Fredagen har jag ju berättat om så då får jag väl skriva om lördag och söndag också.
Lördag: Vid 10 nån gång for vi in till Kista där Blogawards var, det började med att vi såg lite av då Maria Montazami pratade, sen fick jag även frågan om jag ville vara hårmodell för GHD på scenen. Men tackade nej, vilket jag ångrade sen.. Sen blev det lite fika (super god vanilj latte!) och efter det käk på donken. Hann även med lite shopping. Och så har vi träffat Hanna Montazami och Angelica Blick! Båda var så himla trevliga och glada. Vid halv 5 var vi hemma och då gick vi på kolgrillen tror jag det hette och åt skit god mat. :D
Söndag: Det var ju tänkt att det skulle bli Grönan, men vädret sög och vi hade lite tid på oss, så vi bestämde oss för en dag på stan igen. Så vi gick runt i massor av butiker, åt på donken (haha, vi gjorde det varje dag, tjockt..) och latte på Espresso House, då vi kom hem åt vi god paj och for på en liten "konsert" och sen for jag hem och var hemma vid halv 12 eller nå sånt.
 
Saknar redan Stockholm och vill tillbakaaaa. Och med det sagt avslutar jag det här inlägget med några få bilder.
PUSSSS!
 
Känns ju helt okej att ha träffat Angelica Blick och Hanna Montazami idag!
Ser retard ut på första bilden, hatar den verkligen! <-  Angelica  Hanna ->
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback