Praovecka

Förlååååt för att jag inte har uppdaterat något den här veckan. Jag har helt enkelt inte orkat.. Har haft prao hela den här veckan på en förskola (sexårs). De tre första dagarna var Amanda också där, men torsdag och fredag har jag varit själv.
Det har varit roligare än vad jag trodde det skulle bli och alla barnen är så gulliga! Alla har varit jättesnälla och de vill leka hela tiden. Jag har mest fått vara med barnen, men även gjort lite annat. Vi har nog varit ute mer än hälften av tiden jag varit där, tror jag. Varje dag jag har kommit hem har jag varit heeelt slut, så det är en anledning till att jag inte bloggat.

 

Nu är iaf den här veckan slut och nästa så börjar skolan om igen.. Jaja, så äre!

 

Har fått några söta teckningar av barnen, kommer faktiskt sakna dom :')


Kommentarer
Postat av: Fatma

fint :)

2013-03-17 @ 15:17:08 / URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: amandis

hahaha, fladdermusen var ju snyggast! ;-)

Svar: Hahahahah :D
Hilda

2013-04-14 @ 20:04:24 / URL: http://allbecauseofyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback